Burlesque (kanske nåt att se med din alla hjärtans dag dejt)

Jag såg Burlesque för ett par veckor sedan.
1. Sången är som alltid i sin unika klass när Christina Aguilera tar ton.
2. sexiga (fast det får killar avgöra) tjejer dansande på klubb, och/eller vackra, glammiga personligheter så ska man se den. Påminner mycket om Moulin Rouge, fast i en 2010-talstappning.
3.Drömmer man om ett liv i ett stjärnspäckat Holywood, så se den. Efteråt känns det som att man faktiskt kan göra vad man drömmer om man bara vill.
4.Vill ni se en het och fin och charmig Cam Gigandet så håll särskild utkik efter den scen jag kallar kak/pyjamas-scenen.. Den lilla fnissande skolflickan inom en vaknar till liv.

såå den riktar sig till:
5. kompisgäng
6. Par (varför inte idag på alla hjärtans dag?ett tips bara)
6. Musik/filmintresserade!


Ja jag vet, min idé är ju atthålla mig till 1-6. and hmm.. I did!!....

Om man inte har någon alla hjärtans dag dejt så dra på kompisdejt ffs!:D Eller så tycker jag att det bara är att fråga den där sjyssta, yummiga killen/tjejen du brukar prata med på msn som du träffade genom en kompis den där helgen på den där festen, eller som sitter några bord bort i klassrummet som säger vettiga saker samtidigt som han ser så bra ut från din vinkel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0