Gymet:D

Aaah!
1. 30 min intervallträning på löpbandet.
2. Förbrände 300 kalorier:D
3.tog en tortillia o fyllde med lite ost, tomat, sallad och turkisk yoghurt, alltså lite småplock.
4. Tittar på Top Chef, vilket tyder på att jag är ännu mer hungrig.
5.Man ska äta ordentligt före och efter träning. Annars tär det det inte på kroppens fett utan på musklerna. Vem vill tära ner muskler när man ska försäka träna upp dem? Och även om man bara kör kondition så måste man
äta. Folk gör helt fel. Det är inte att man äter, utan vad man äter som spelar roll.

MEN TRÄNING IGEN VAR NAAAJS!!

Det var nästan värt det stormliknande, iskalla vädret ute, som jag fick cykla i, i motviind.

Ha det bäst!!

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha, fulsnyggt vet jag väl inte.. Men modigt av honom att våga göra något sånt där:D

2011-02-15 @ 00:11:55
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0