Mellanmål? sex i topp: Gott att fixa!!

1. Egen Nameless Mellanmålsdrink (recept kommer)

2. baguette med ost

3. kanelknäcke med ost och apelsinmarmelad

4. Kaffe! Eller te om man vill, men jag föredrar att om jag dricker te att det är vid kvälls/natts/-mysfikan. En varm dryck iallafall, särskilt i den här kylan. Så slappnar man av mer efter en lång dag.

5. Rostebröd med ost och marmelad är supersnabbt och supergott, trots sin enkelhet!

6. Varma mackor/pressade mackor (Vad man nu vill kalla det). Ett smörgåsjärn och rostebröd är super! Har man lite grövre rostebröd blir det precis lika gott och man blir precis lika mätt!! Faktiskt! Jag är annars inte big fan av fullkorn, utan föredrar i andra fall ljust:) Tips: ost, skinka o ketchup i är super! Min familj tycker om senap i dem också om man nu gillar det. Färdigriven ost gör mackan precis lika bra!

Något annat jag har testat är att ha bacon i! Det blev riktigt gottt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0