mmMMMM

1.Drack äppeljuice till maten jag värmde när jag kom hem. Jag är långt ifrån äppeljuice-fan nämligen, så jag förvånade verkligen mig själv.
2. Åt en semla när jag äntligen fick komma hem!
3. Sen drack jag te till semlan. Visst dricker jag te ibland, men jag är ju "coffeeholic"-personen. Så det var inte heller likt mig.

4. Jag hittar inte min kabel, så jag kan inte tlägga upp bilder, tyvärr!:(
5. Das Experiment är en väldigt stark film. Das Experiment är den tyska originalversionen till The Experiment. Jag tyckte om den amerikanska, men efter att ha sett den tyska så slår jag verkligen ett stort slag för den tyska, faktiskt! Mer om det!
6. Mysig film och teve väntar nu!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0