Morning has broken väldigt sent idag..^^

Ska inte iväg förän efter lunch men för att hinna äta lunch så gick jag upp hyfsat tidigt ändå.. halv nio nånting. Jag menar, ingen gillar väl att äta varm mat tre minuter efter frukosten. Det är ju inte bra.


Jag är absolut inte en morgonpigg tjej, men jag gillar inte att bara ha tre minuter på mig att gå upp och sen sticka iväg. Frukosten är viktig. Man ska njuta av den (framför teven är najs), annars lägger den ju sig fel i magen och det blir bara pannkaka av alltihop.

Och så vill jag ha lite marginaler. Så för säkerhetsskull ställer jag klockan hellre lite för tidigt. Man vet ju aldrig hur länge ens kropp vil snooza..

Har kollat på teve och duschat och tvättat håret och skickat mail och sms, så denna morgon har varit riktigt skööön:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0